foute mededeling tv-zender

Lieve beste Majesteit,

Dat was effe schrikken zeg…National Geographic Channel had per ongeluk een bericht geplaats met een steunbetuiging aan Uw familie omdat prins Friso zou zijn overleden.

Gelukkig was dat een foute mededeling…vreselijk zo’n foute mededeling…De tv-zender betreurd deze mededeling ten zeerste.

De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) ontkent dat er iets is veranderd in de situatie van prins Friso. 
“Zoals eerder gemeld zullen wij bij significante veranderingen in de gezondheidstoestand van de Prins mededelingen doen.”

Dan gaan we maar een warme kop thee drinken.

doeiiiiiiii

2 gedachten over “foute mededeling tv-zender

  1. Ja het was zeker schrikken die mededeling,maar toch…..
    Zou het niet beter zijn ? Ik denk niet dat hij ooit nog bij komt,en ALS hij al bij komt,hoe is hij er aan toe?
    Moeilijk hoor…..

    • Hallo Marigene, Klopt maar die berichtgeving is dan aan de RVD of de familie zelf.
      Ik denk dat een van ons niet eens tot in het ziekenhuisbed was beland, want zolang zonder zuurstof en dan
      toch nog zolang reanimeren hadden ze bij ieder-ander niet gedaan denk ik.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *